keskiviikko 1. lokakuuta 2014

I only want to be with you


It doesn't matter where you go or what you do
I want to spend each moment of the day with you
Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only want to be with you

Huh. Mun elämä on ollu yhtä vuoristorataa edellisen 10 päivän aikana. 
Erosin ja yhessä välissä meni välitkin poikki tämän ihanuuden kanssa. Oh how far down I went..
Maanantai-tiistai välisenä yönä meni nää välit, jonka takia itkin aivan mielettömästi. 

Pari minuuttia itkettyäni jotenkin tajusin, etten voi enää ikinä olla tämän henkilön kanssa tekemisissä, siksipä halusin tehdä jotain, jolla voisin sanoo vielä viimeset sanat. Revin yhdestä vihkostani kaikki muut paitsi kaksi sivua irti. Näille sivuille kirjotin mun viimeset sanat suoraan sydämestä. Itkien totta kai. Sain tän vihkon annettua hänelle ilman että nähtiin, tärkeintä oli vaan että hän sai sen ja luki sen. 

Vihko osoitti kuulemma hänelle, että minä oikeesti välitän hänestä (mikä on 10000% totta). Se oli tarkoitukseni. Halusin osoittaa teon avulla, että oikeesti välitän koko ihmisestä. 

Perjantaina (26.9.) sitte nous sydän kurkkuun, kun mulle soitettiin. Exä. Pelotti vastata, joten annoin sen kaverilleni joka sattumoisin oli siinä vieressä. Hän vastasi tyynesti ja antoi loppuen lopuksi puhelimen minulle sanoen että exälläni on asiaa. Siinä puhelimessa sitte sovittii että puhutaa vähä myöhemmin. 

Mehän juteltiin joku tunti ja vartti. Mie jäädyin kun menin parvekkeelle puhumaan D: Sovittii että nähää sit seuraavana päivänä eli lauantaina. Ja me nii tehtii. 

Se oli awkwardia aluks, mutta kyllä se siitä päivän mittaa. Me puhuttiin ihan face to face ja tultiin siihen lopputulokseen, ettei kumpikaan ollut onnelinen jos ei toista ole elämässä mukana. Se päivä oli kuin meidän eka ja kolmas tapaaminen. Se oli niin kivaa kun exä kysy, että saako hän pitää kädestä kiinni. Ihan kuin oltais vasta ihastuttu toisiimme. Myöhemmin päädyttiin pussaamaan ja voi veljet, se oli ihan kuin meidän eka pusu paitsi että tällä kertaa hän ei kysynyt lupaa; me vaan päädyttiin siihen tilanteeseen. Perhosia oli ja kaikkee sitä. 

Myöhemmi me sitte siirryttiin muualle, kun anttila oli menossa kiinni. Siinä välissä meidät oli jo bustattu ja sana lähteny kiertämään meistä :D Me sitte mentiin torin alle, koska siellä on aina melko hiljasta. Exäni pyysi minua istumaan syliinsä ja niin tein, koska siinä vaiheessa vielä ajattelin että tämä on viimene kerta kun saan tehdä nämä kaikki jutut. Siinä me sitten oltiin oma aikamme, ja jossain välissä minulle syttyi ajatus joka oli joten kuten tälläinen:
Ehkä me voidaan sopia että se oli vaan tauko. Jatketaan sitten kun exälleni sopii
Pyörittelin tätä vähän aikaa mielessä ja mietin että uskallanko sanoa siitä. Onneksi sanoin, koska exäni oli samaa mieltä ja hänelle sopi heti. Me molemmat oltiin niin onnettomia sinä aikana ilman toisiamme. Tyhjiä kuoria ilman sisältöä, ei pystynyt kouluun keskittymään ja itsellä ainakin lähti ruokahalukin. Söin 4 päivän aikana kaks kunnon ateriaa, huh. Olin niiiiiin onnellinen ja ilonen kuullessani, että exäni halusi samaa! Onneks se oli lauantai, koska menin sillon hänen luo yöksi. 
Äitini ja hänen isänsä olivat molemmat erittäin ilahtuneita meidän seurustelusta. Aika hassua kylläkin :)  

No mutta tässä sitä ollaan. Seurustelen taas aivan järjettömän ihanan, huomaavaisen, suojelevaisen, komeen ja yksinkertaisesti täydellisen ihmisen kanssa. Mun mieliala teki selvän u-käännöksen masentuneesta ja surullisesta iloseks ja onnelliseks. Vuoristorata. 

Nyt me ollaan viisaampia ja vahvempia. Mä en oikeesti haluu  IKI  luopua tuosta ihmisestä. En pystyis. Mä en pärjää tässä maailmassa ilman häntä. Se on liian rankkaa ja se tuli koettua siinä viikon aikana mitä oltiin erossa. Oli niin kurja olo että huhhuh. 

MUTTA se on nyt takanapäin enkä mie halua kattoo enää taaksepäin. Ei pääse elämässä eteenpäin jos kattoo vaa olkansa yli. Tästä ei voi tehdä muuta kuin nousta ylöspäin. Minä haluan olla minulle tärkeimmän ihmisen tukena ja turvana vaikken ookkaa täydellinen enkä todellakaa osaa auttaa :D

Purr, poikaystäväni on täydellinen ♥  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti