keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Music understands me.

Hiphei. Olen elossa, kyllä vain.




Nyt on tullu/on tulossa niin monelta bändilta uutta musiikkia että en meinaa pysyä enää perässä.
Motionless In Whiteltä tuli tossa syyskuun puolessa välissä uus albumi, jota rakastan yli kaiken ♥
Sitten Black Veil Bridesilta on tulossa tässä kuussa albumi, samoin Slipknotilta.
Ja äskettäin sain tietää että Attilalta on tulossa uus albumi ens kuussa! Herranjumala kun ei rahat riitä! Haluun kaikki albumit aina myös ihan aineellisena kopiona.

Oon tässä viime aikoina löytäny iha hirveesti uutta musiikkia! En pysy enää edes laskuissakaan, kun on niin paljon bändejä, joita kuuntelen. Spotifyn yks soittolista alkaa lähestyä 2 000 kappaletta. Huh.
Rakastan vaan musiikkia niiin paljon.

Älkää kysykö.. :D



Tässä on bändit, jotka oon löytäny viime aikoina.

  • Black Crown Initiate
  • Divine Heresy
  • Kaunis Kuolematon
  • Godflesh
  • Keep It For Tomorrow
  • Lost Without Direction
  • Dead Silence Hides My Cries
  • We Butter The Bread With Butter (aika epic nimi)
  • Exotype
 Kiitän isääni, joka antoi rahaa talvivaatteisiin! Thanks Dad! ♥ Ostin sillä housut, MIW:n paidan, AA:n takin ja kaikkee muuta tarpeellista. Vielä on rahaa leffalippuihin, että päästään siskon kaa kattoo Nälkäpeli!

Asking Alexandrian takki ♥♥♥♥


On varmaa tosi yllättävää, kun ostin punavalkeen takin, mutta kun ei ollut mustana! >:C Sitä paitsi poikaystäväni on sitä mieltä, että näytän söpölle siinä..
Anygays, takki lämmittää ihanasti JA SIINÄ ON TASKUT!! Mun 5 vuotta vanhassa tekonahkatakissa ei oo hyviä taskuja D; Päätin, että pidän talvella tuota punaista takkia ulkona ja kesällä sitten pukeudun ihan mustaan koska haluan erottua joukosta :D 
Kesällä ihmiset pukeutuu väreihin -> minä mustaan
Talvella ihmiset pukeutuu tummiin väreihin -> minä käytän punavalkeeta takkia :d 
Näin paria kaveriani, joita en nää iha joka kuukaus, eilen ja he eivät meinanneet tunnistaa minua takkini takia :DD Mut on totuttu näkemään mustassa. Naurattaa vieläki :D


Huuh, mitäs vielä... Ainii! Mulla alkoki syysloma jo eilen (7.10) koska koulun koneet liitetään takasi kouluverkkoon ja sen takia meidän datanomien koneet palautetaan takas tehdasasetuksiin. Siis meillä datiksilla OLI oma netti, mut se alko käydä liian hitaaks kun about 120 oppilasta käyttää sitä yhtäaikaa eikä se ollu sitä nopeinta mahdollista. Mua vaan vituttaa, kun en saanu mun neljää virtuaalikonetta (vmware) mihinkään talteen, koska ne vie ihan helvetisti tilaa. Fuuuuuuck.
Meillä ei oo enää henkilökohtasia koneita, koska sitte merkonomitki tulee meidän koneilla käymää D: apua ja meiltä kait rajotetaan joidenki tehtävien tekemisiä; miten meidän luullaan oppivan?
Mutta joo, en mee kouluu ennen ku vasta sitten 20.10.! Jeejee. 

Eilen menin jo loman kunniaks poikaystävän luo. Katottiin muumit (yllättikö tämä tieto?) ja katottiin yhen leffan kolmas osa. The Butterfly Effect 3: Revelations. Ollaan katottu edeltävätkin, mutta tää kolmas oli todella, todella raaka kahteen edelliseen verrattuna. Eniten ehkä pidin just ensimmäisestä koska ASHTON KUTCHER D: ja kakkone on saman tyyppine ku ykköne so...

Aamulla murun ois pitäny mennä kouluun, mutta toinen oli nii flunssane että jäätiin sit nukkumaa :3 mä en kyllä nukkunu iha hirvee hyvin johtuen kolmesta syystä:
  1. Mulla oli kylmä ja eräs vei peiton aina välillä ;_;
  2. Oli täysikuu ( en usko tuohon yleensä, mutta nyt jotenki tuntuu siltä että se saatto olla yks syy)
  3. Saatanan suihkareita meni niin läheltä, että ikkunatki helisi.
Suunnillee halasin omaa henkilökohtaista lämpöpatteriania aka murua koko yön koska pelotti ne suihkarit ja oli kylmä :c Ois teitäki varmaa pelottanu, jos olisit kattonu ennen nukkumaanmenoa hemmetin raa'an leffan. 


Ihan ku joku kauhuleffa, seriously...

Mutta tänää me murun kaa siivottiin! Se imuroi ja minä luuttusin. Laitoin sen jopa imuroimaan sen sängyn alusen, koska sinne todetusti kertyy ihan hemmetisti pölyä. 

Tuli muuten sellane päähänpisto eilen, että haluisin taas alkaa opiskella espanjaa O_O weird as fuck.
Me llamo Rose y vivo en Finlandia.

Ja nyt oon kotona jeejee. En jaksa kirjottaa enää joten nauttikaa kuvista.

Ainoo hyvä asia syksyssä.

Tekoripset *-* Omat näyttää nykyää tyhmälle kun oon jo tottunu näihi :d





En tiiä tää on vaa nii hellyyttävä kuva =^.^=

Sayonara!








2 kommenttia:

  1. Tossisaan yllätit eilen punavalkeella takilla, yritettiin spotata kaikkea kokomustaa. Ja juuri sopivasti sillä kertaa teit poikkeuksen sääntöön =tuntomerkkeihin) ja tulit huomatuksi vasta 5 m päässä. Juu sanava pits.

    VastaaPoista
  2. :DDDDd Muahhahaha, mua naurattaa vieläki.

    VastaaPoista