perjantai 17. lokakuuta 2014

I constantly see the devil inside me



With these thoughts on my mind, I'll never sleep
With this pain so deep, I'll be dead before they find me
Devil, I'm sleeping next to the devil at night

Asdfghjkl etten paremmin sano.

Syyslomaa tässä vietetään, jeejee. Menin tuossa maanantaina poikaystävän luo, siellä oli iha sika kivaa ^^ Jatkan tästä vähä myöhemmi.

Mulla on nyt viime aikoina tullu ykskaks iha älyttömiä ahdistuskohtauksia. Toisaalta, ne on aina sillon tullu kun mun ajatukset on ollu negatiivisempia.  Mua vaan ärsyttää..
Tuolla poikaystävänkin luona sain yhteensä kolme kohtausta. Kaikki tuli aamuyöllä. Kaks niistä tiistai-keskiviikko välisen yön ( ja about 20 min sisällä molemmat ) aikana ja yks sitte keskiviikko-torstai välisenä yönä.
Toi keskiviikko-torstai välisen yön kohtaus oli pahin kaikista, mikä varmaan osittain johtu siitä, että olin juonu. Tämä kohtaus oli kyllä poikkeus, en ajatellu mitään suurta negatiivista, mutta toisaalta alkoholi tekee kaikesta suurempaa. Dang.
Sain kohtauksen, aloin hyperventiloimaan (kirjotetaanko se noin? :o) ja pyörin vaa lattialla, kun yritin löytää hyvää asentoa missä ois ollu hyvä olla. Epäonnistuin sen löytämisessä. Upotin kynnet ihoon ja puristin, koska en halua sortua viiltelemään. Kynnet on hyvä keino; sattuu jos oikein puristaa ja jäljetki pysyy vaa pari päivää ja tärkein, se helpottaa. Just kun on kohtaus pahimmillaan, rakas poikaystäväni tulee ja nostaa minut kainaloista sängylle istumaan (♥). Mun kädet ja jalat täris eikä ne tuntunu ollenkaan mun raajoilta. Muru pukee mun päälle mun hupparin ja vie mut keittiöön syömään. Kun sain ruokaa ja syötyä, tärinä helpotti (johtu todennäköisesti alhaisesta verensokerista koska oltiin syöty vaan aamupala ja kello oli tosiaan jo aamuyötä kun käytiin syömässä). Sen jälkee mentiin nukkumaa ♥

Jatkan nyt iloisemmissa jutuissa.

Mulla oli oikeesti ihan älyttömän kivaa murun luona, mukaan laskematta noita kohtauksia -.-
Maanantaina ja tiistaina katottii parikin leffaa ja hupsuteltiin kuten aina :3 Meillä on nykyään tapana aina kutittaa toisiamme ja siitä aina kehkeytyy paini, koska kaikkia ruumiinosia saa käyttää. Ai että sitä naurun määrää! Vatsalihaksiin sattuu aina ja lähtee kaikki lima, mikä tuolla kurkussa lymyää (kuulostaa ällöttävältä, mutta totta se on). Siinä sitten ollaan ihan solmussa ja nauretaan ihan hulluna. Parasta ikinä
Sitte keskiviikko, voi että se oli kivaa :3 Saatiin pleikkarille toinen kapula lainaan ja sen seurana oli vähän alkoholia mukana. Minä en kaljaa juo, mutta lonkerot menee ja sitä joinki. Mun kroppa ei oo tottunu vielä suureen määrään alkoholiin ja kolme lonkeroo saa mulle jo pienen humalatilan. Humalatila, jossa kuitenkin muistan kaiken vielä, mutta jalat ei meinaa pitää ja törmäilen koko ajan ( ei sillä etten tekisi sitä jo normaalisti, olen kömpelö D:). Mutta aaaaa, oli niin kivaa pelata murun kanssa! ♥ Ja vielä kun muru opetti mut pelaamaan uutta peliä johon rakastuin; Army of Two: Devil's Cartel. Ihan helevetin hyvä peli \../ Siinä se ilta sitte menikin, kun pelattiin ja juotiin (muru vaan joi vähän nopeemmalla tahdilla kuin minä :D). Huudettiin ja kiroiltiin, kun tapettiin ihmisiä ja pusujakin vaihdettiin :3 ♥ Parempaa pelaamista ei olekkaa! Pelaaminen yksin on tosi tyhmää ( mutta enhän minä edes VOI pelata kotona -____- ), mutta murulin kanssa se on parasta! ♥
Me mentii sit nukkuu jossai kahen aikaa. Mie nukuin about tunnin, jonka jälkeen heräsin koska oli paha olo ja sen jälkee mie sit valvoinki about kaheksaa asti D: Kultakin heräs muutaman kerran ja yhessä välissä minä kävin hakemassa mehupurkin, joka me sitte juotiin loppuu. Se ainaki helpotti oloa, mutta ei silti uni tullu :( Kokeilin yhessä vaiheessa jopa lattialla nukkumista, koska tosiaan se murun sänky on aika pieni kahdelle ja halusin kuunnella musiikkia. Olin kyllä nii otettu kun muru yhessä vaiheessa kömpi mun viereen siihen lattialle ja yritti tosissaan nukkua siinä ♥♥♥ Mie kyllä sanoin että nyt mennään sänkyyn yhessä kun en halunnu et muru nukkuu lattialla :c Mutta loppujen lopuks sain nukuttua pari tuntia, kun noustiin ylös jossai kahentoista aikaan. Aika yllättävän virkee oon ollu vaikka en oo juonu kahvia tai mitää muutakaa piristävää :o
Mun muru on ihanin!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ   I   Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ     Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
╔╗──ღ╔══╗ღ╔══╗╔══╗ღ╔══╗ღღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
║║──ღ║╔╗║ღ╚╗─╚╝─╔╝ღ║═╦╝ღღ
║╚═╗ღ║╚╝║ღ─╚╗──╔╝─ღ║═╩╗ღღ YOU
╚══╝ღ╚══╝ღ──╚══╝──ღ╚══╝ღღ˙·٠•●ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



En tiiä, oli vaa pakko jakaa koska aws ♥

Harvinaisen onnistunu kuva :o

Muumit on meidän juttu. Sieltä tulee tuo vaapukkamehu ja hattivatit yms. Uusien muumien kattominen yle areenasta on aina meidän prioriteetti :3

Minä olen happy happy happy!


Tänään on myös mun yhden idolin syntymäpäivä!
Paljon onnee Chris "Motionless" Cerulli! ♥


Sayonara!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti