maanantai 8. syyskuuta 2014

Six, six, six party with the devil bitch

I feel better than I ever have before



Heipsun heisun kaikki ihmiset, eläimet ja mitä olettekaan. Kiva, kun eksyit lukemaan tätä!

... en tiiä, älkää kysykö...

Se ois maanantai taas vaihteeksi. Se niin ihana päivä viikosta, mutta ennen kun alan kertoo maanantaista, kerron viikonlopusta.

Perjantai
Joo no perjantaina lähettii syömää poikaystävän kanssa niinku kerroinki. Mä arvasin että se vie mut kiinalaiseen :D Käytii semmosessa paikassa kuin Sunny's Noodle. Ihan älyttömän hyvää ruokaa ja ennen kaikkee täyttävää! Sinne mentäessä kumpikaan meistä ei ollu syöny koko päivänä joten oli vähä nälkä. Se annos ei näyttäny paljolta kun sen alotti, mutta herranjumala sitä oli paljon loppujen lopuks! Teki tiukkaa saada syötyä se, mutta piti se syödä kun toinen kerta tarjonnu. Kiitos muru ♥
Syönnin jälkeen käytiin meillä kääntymässä, kun mun piti käydä hakee tavaroita yökyläilyä varten. 
Massut täynnä suunnattiin kohti poikaystävän kotia. Sinne päästyämme lysähdettii sängylle sulattelee ruokaa. Minä ainakin olin puoliunessa vähän aikaa, en oo varma kui kauan. Siinä illan aikana kattottii yks meidän alottama leffa (A Million Ways To Die In The West), joka on ihan uus leffa ja oli iha sika hyvä! Toki me katottiin katottiin ne kaks muumi jaksoo, jotka tuli keskiviikkona ja torstaina. Maanantain ja tiistain jaksot oltiin jo katottu. Majakka jaksot on pelottavia!

Tän näkösenä herhiläisenä lähdin koulusta.

Kanaa ja nuudelia oli annoksen nimi! Erittäin hyvää oli!
Lauantai
Me herättii taas iha älyttömän aikasi! Jo jossai 10-11 aikaa, en oo iha varma. Se on tosi aikasta meille molemmille, kun me ollaan sellasia myöhään nukkujia :D Ite oon parhaillani nukkunu puol viiteen asti päivällä. Se oli tietenki kesäaikaa. Eniveis, siinä me sitte tehtii kaikkee aamujuttuja ja kun ne oli tehty nii ruvettii kahtoo Herkulesta, siis sitä Disneyn leffaa. Dem feels man! ;_; Sen jälkee me ei tehty muuta kuin makoiltii sängyllä. Myöhemmin, jossai 5 aikaan, lähettii sit Kuopioon takas (kun tämä ihanuus asuu Kasurilassa, mikä on iha hyvää vaihtelua mulle tästä kaupunki elämästä). Poikaystävä oli menossa kaverinsa luo iltaa viettää ja minä lupasin tulla vähän myöhemmin sinne, koska
  • äiti ei ollu kotona, nii yksin ois ollu tyhmää olla + kotona ei oo tekemistä
  • tää kaveri asuu periaatteessa iha kulman takana. 
Voi vitsi mikä ilta siellä olikin! Siellä oli mun lisäks 5 henkilöö, joista kunnolla tunsin oman poikaystävän ofc. Me kuunneltiin musiikkia kovalla ja juteltii kaikkee hassua. Tuli tutustutta kunnolla aivan mahtaviin ihmisiin :3 Totta kai alkoholilla oli osuutta asiassa kun nää muut henkilöt on sen +20v, mutta en ite juonu muuta kuin raparperi-mansikka-vadelma mehua, mikä yllätti minut maullaan :D 
Mulla ja poikaystävällä oli ensimmäinen riitakin, josta tämä toinen osapuoli ei muista mitään. Se saatiin selvitettyä onneksi! Ei tuntunu kivalle, mut joo en kerro enempää siitä. 
Kun riita oltii saatu selvitettyä, me päätettii lähtee hakee jotai ruokaa ja mennä meille syömään/nukkumaan. Ajateltii mennä mäkkäriin, mutta siellä oli nii älyttömät jonot, joten mentiin heseltä hakee ruokaa. Yllätyin kovasti kuinka paljon nuoria liikkuu kolmen aikaan yöllä kaupungilla. Heselläki oli yllättävän paljon ihmisiä, mutta se voi johtua siitä että mäkkärissä oli sellaset jonot. 
Meillä sitte syötiin ja mentiin nukkuu. Tämä mun oma pörriäinen (mitäh..?) nukahti puolessa minuutissa halaten minua, koska humala. Mie sitte vielä vähä aikaa säädin puhelimen kanssa ja rupesin itekki nukkuu. Lusikassa on kyllä niiin ihana nukkua, mutta kun erään niska ei kestä D: 


Koska tykkän kuvailla, oli pakko ottaa kuva. Toi valo juttu on joku ihme höskä Kuopion teatterin katolla O-O Se vaihtaa väriä ._.


Sunnuntai
Minä heräsin itekseni sunnuntaina iha liia aikasi. Joskus jo vaille kymmenen! Piti käydä laittaa yks ohjelma äitille nauhalle, jonka jälkee painuin takasi sänkyy ja ootin että toinen heräis. Kyllä se siitä pikkuhiljaa heräs. Sunnuntai aamupäivä ja päivä meni siinä, kun makoiltii sängyssä, juteltii edesllis illasta ja riehuttiin. Ei, älkää ajatelko kaksimielisesti. Meillä oli taistelut käynnissä kun yritettii kutittaa toisiamme. Fun times. 

Noniin nyt päästään maanantaihin. Heräsin maanantaihin erittäin negatiivisena. Ensimmäisenä oli ajatuksena: "Eiiiii, en haluu kouluu D;". Arkimaanantait on mulle vaikeita, koska oon tosi herkkä masentumaan sillo. Sen takia kutsunki niitä masennusmaanantaiks :D Mut yllättävän hyvin tää päivä meni. Meillä ei mitää muuta kummallista tapahtunu kuin koulutuspäällikön vierailu meidän luokassa. Se tuli sen takia meille puhumaan, kun meidän luokalla on yli 500 tuntia poissaoloo 5 viikon ajalta. Se on aika hurjaa. Yleensä on vaan 1/3 meidän luokasta paikalla, mut nyt oli 2/3, kun ryhmänohjaaja oli laittanu semmose viestin Wilmaan. Hyi että miten tunkkanen ilma oli kun nii paljo ihmisiä pienessä tilassa D: 

Pääsin kotiin, tylsyys iski joten..



Voilà! Halusin kokeilla miltä pelkkä vihree luomiväri näyttää. Ja edelleenkin mua ärsyttää mun silmät! Ne ei osaa olla yksväriset -.-

Enpä oo tehny mitää muuta tänää. Vois huomenna tehä semmosen 20 facts about me minkä tein instagramiin, nyt ei jaksa enää kirjottaa.

Sayōnara!


2 kommenttia:

  1. Asutsä vuokralla vai? Tuli vähän sellai fiilis. Oon ehkä nähnyt sut amiksen pysäkillä, itsehän jatkan vielä keskustaan

    VastaaPoista
  2. Joo asun vuokralla. En asu kaukana amiksesta. Tossa on toi teatteri ihan lähellä ja Savonia on vastapäätä.

    VastaaPoista