maanantai 1. syyskuuta 2014

I am, my own worst enemy

Sinne meni taas yks viikonloppu. Mitähän sitä itse kukin on tehnyt?

Minä en tehnyt mitään sen kummallisempaa. Lauantaina kävin kirpparilla, kun siskolla oli paikka varattuna pihakirppiksellä, ja siitä minä sitten lähdin poikaystävän luo. Sainhan minä toki uuden lempinimenkin, joka kyllä itse möläytin. Tai no, olen möläyttänyt aika montakin, jota tuo yks tykkää käyttää, mutta tämä uusin, eli Murmeli, on helpoin selittää, koska kuva selittää enemmän kuin tuhat sanaa.


Poikaystävän luona tehtii vaikka mitä kivaa! Katottii muumeja (kyllä, me katsomme muumeja, älkää kysykö miksi), hassuteltii ja juteltii vakaviakin, mikä taas oli hyvää meidän parisuhteelle. Ensimmäinen kunnon vakava keskustelu tässä kuuden viikon seurustelun aikana ja me puhuttiin varmaan puoltoista tuntia. Se on kyllä erityisen mukavaa käpertyä oman kullan vieree ja nukahtaa siihen ♥ Vaikka onki vähä pieni sänky, mutta oon jo tottunu siihe ja hyvin me mahutaa! Nyt kun ei oo enää noita helvetin kesähelteitä nii ei jää iho kiinni seinäpaneeliin. Se ei ollu kivaa D: Sitte sunnuntaina herättiin yllättävän aikasin eli joskus kymmenen aikaa. Katottii Aladdin ja Jafarin paluu, koska ei löydetty netistä ensimmäistä Aladdinia suomeks dubattuna.
Tähän väliin kerron hauskan faktan itsestäni:
Minä en vittu pysty katsomaan mitään suomeksi dubattuna ELLEI se ole Disneyn leffa. Nimenomaan Disneyn vanha leffa kuten just Aladdin, Pieni Merenneito yms.  Enkä tykkää katsoo mitään suomenkielisillä teksteillä ellei oo ihan pakko. Jos ei oo pakko niin katon englannin kielisillä teksteillä 'cause I can. Jatkakaamme.
Oli ihanaa vaa istuu toisen sylissä ja lämmitellä :3 Mulla on nykyään ihan hemmetin kylmä, pidän jo villasukkia jalassa kotona. Ei mulla muuten ois kylmä, mutta kun mun jalat palelee koko ajan, jopa kesällä. On vissii nii huono verenkierto jaloissa D: Piti sitte lähtee kotiin, koska sunnuntai D: Toinen menee kaheksaa kouluu ja mulla on aina yheksää ._. fuckkkk.

Siirtykäämme tämän postauksen pääaiheeseen.

Saa laittaa soimaan samalla kun luet, mutta ei tarvitse ellet halua. En pakota.


Lukiolaisten liitto on järjestäny kiusaamista vastaan #kutsumua kampanjan, jonka ideana on kirjoittaa sana (tai sanoja), joita sinusta on käytetty, mutta et pidä niistä ja raksittaa ne yli + kirjoittaa sana (tai sanat) jollaisena haluat että sinut nähdään. Tässä on minun sanani. 

En halua tehdä tästä kauheen angstista, joten yritän pitää tämän lyhyenä. 

Yläaste ja amiskan eka vuosi oli yhtä helvettiä mulle. Olen erilainen, kuten varmaan olette todenneet, jonka takia olin kiusaamisen kohde yläasteella. Jokaikinen tiesi mun nimen, koska jotkut ei vaan osaa tehdä muuta kuin jauhaa paskaa seläntakana ja juoruilla. Olin syrjitty (yllätys) eikä asiaa auttanut, että molemmat kaverini samalta luokalta olivat samassa jamassa kuin minä. Paras kaverini vain miljoona kertaa pahemmassa. Aloitin viiltelyn, ruoka ei enää kauheasti maistunut ja aloin muutenkin kuihtua. Viime syksynä mulle tapahtu niin paska surkeiden sattumusten sarja että huhhuh. Jouluna halusin jo tappaa itteni enemmän kuin koskaan. Pääni oli todella synkkä paikka olla ja on muuten vieläkin. Ajatukset vaan harhailee joskus vieläkin todella pahaan suuntaan. Tämän kaiken keskellä on selvinnyt, että olen masokisti. Pidän omasta sekä henkisestä että fyysisestä kivusta ja pidän myös omasta verestäni ja sen mausta. Hullua. Mutta minä en todellakaan halua nähdä ketään muuta minkään näköisessä kivussa. Hyppäisin vaikka bussin alle jos se vaan pelastaisi jonkun. 

How do you drown out the voices when you're all alone?
They pry at the walls inside your mind and leave you nowhere to go

Mutta minulla on kaikki hyvin nyt. Viiltelyä ei ole enää, ei edes masokisti puoleni ole tullut esiin. Poikaystäväni on tukena ja turvanani. Tiedän, että hän on auttamassa jos minulle sattuu jotain. Vihdoin minulla on joku jolle voin kertoa kaiken. Ei tarvii pelätä, että kerron väärälle ihmiselle. Oon tehny sitä ihan liikaa. Hän on minun elämäni ♥

Ainii! Unohin kertoo, että poikaystävä lupas viedä mut jonnekki syömään perjantainta. Romanttine illalline jossai paikassa, minkä se nyt sitten ikinä keksiikään. Oispa jo perjantai! 

.P.S. Haters you won't bring me down!


Hahaaa, mutta joo minä menen tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti