maanantai 25. elokuuta 2014

Uusi blogi, uudet kujeet.

Blogger. Tämä ah jo niin tuttu paikka. Moneskohan blogi yritys tämä oikein on? Varmaan viides. 
Edelliset blogit ovat olleet jotain niin outoa. Pari edellistä oli angsti blogeja ja nekin kaadoin alas, kun ne levisivät tiettyjen ihmisten tietoon. 

Mutta älkää hätäilkö! Tästä ei tule angsti blogia! Ei, ei ei ja ei. Kerron mun elämästä nyt kun se on vähän paremmalla mallilla. Totta kai huonoja päiviä tulee eteen ja saatan niistä postata, mutta ei niitä koko ajan tule. Toivotaan kuitenkin, että niitä mahdollisimman vähän tulisi! 


Tämän näköinen rölli täällä sitten kirjoittelee. Olen 16-vuotias omanlainen ihminen Kuopiosta. Opiskelen tällä hetkellä Savon Ammatti- ja aikuisopistossa datanomiksi jo toista vuotta.  


Pukeutumisessa kävelen omaa polkuani. En välitä paskaakaan mitä muut ajattelee ja on pakko sanoa, että minulla on aina pieni halu kääntää ohikulkijoiden huomio hetkeksi minuun pukeutumistyylilläni (insert evil laugh here). KETJUT on yksi asia mitä ilman en voi lähtee kotoo minnekkää ellei sitten asu ole hyvännäköinen ilmankin. Bändipaidat on mulle intohimo. Olisin ostamassa niitä koko ajan jos vaan olisi rahaa, perkele.  


Minulle musiikki on koko elämä. En olisi selvinnyt hengissä pahimmista ajoistani ilman musiikki, jonka takia olen aivan järkyttävä bändifriikki. Haluan bändipaitoja, albumeita ja muutakin bändikrääsää koska olen täysin hullu D:  En nyt sanoisi, että musiikkimakuni on laaja, mutta suurin osa metallin kaikista genreistä menee. Eniten menee metalcore, mutta siis kuuntelen todella paljon esim. melodista metallia, death metallia ja jopa black metal menee.  


Lisätään tähän soppaan vielä se, että on myös aivan järkyttävä anime/mangafriikki D: MUTTA en sillä tasolla että alkaisin cosplayta leikkimään. Hyi ei. Ketjut ja reikäfarkut on kivemmat kun kalliit cosplay asut. Anime tekee minut iloiseksi ja sekin autto unohtamaan kaikki maailman asiat sillon, kun minulla meni huonommin. 


Noniin, jospa sitä tuli kaikki tärkein sanottua. Yritän kirjotella suhteellisen aktiivisesti, mutta en todellakaan joka päivä koska ei vaan pysty D: No joo, jospa sitä menis tästä, sayonara!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti